keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Ketäs mää sit olen ?

No tää on se kysymys, jonka olen yleensä saanu kokeisiinkin oikein.
Mä olen Janne ja se johtuu vain ja ainostaan siitä, että mun vanhemmilla ei ollu mielikuvitusta nimien suhteen. Muutama vuosi on tuosta kastetilaisuudesta jo vierähtänyt. 20 kun tuli täyteen, ni jännitti pirusti. 30 ja pelotti pirusti. 40 ku paukkus, niin ennakotiedoista poiketen ei tuntunu missään. Toki olin varustautunut kypärällä ja rollaattori oli sängyn vieressä parkissa. Mutta kauhukseni huomasin, että elämä jatkuu, vaikka ikää kertyy. Onneks tuota ikää  on tullu kuitenkin tasaiseen tahtiin, ni on pysyny perässä.
Paljon on ehtinyt tapahtumaan ja paljon on vielä tapahtumatta. Hieman ollaan taas jännän äärellä, kun huomaan istuvani aikuisopiston ATK-luokassa kirjoittamassa blogiini esittelyä itsestäni. Edellisen kerran istuin koulun jakkaralla noin 25 vuotta sitten ja täällä taas...
Toki aika on toinen ja niin on päämääräkin. Jos kaikki menee tuubiin, niin noin 18 kk kuluttua pitäisi olla kokin perustutkinto takataskussa. Tiedä sitten, josko siitä uusi ura urkenisi...mene ja tiedä..aika näyttää.

Jeps... Tää blogi. Tänne (toivottavasti) ilmaantuu onnistumisia ja epäonnistumisia opiskelun edetessä.
Yritän saada ainakin yhden blogi merkinnän viikossa aikaan. Laatu kuitenkin korvaa määrän.


1 kommentti: